loading...
هم خونه
خدایا کی میشه ما دو تا شیم...

تصاویری فوق العاده از لحظات تنهایی دختران عاشق

اس ام اس

اس ام اس های عاشقانه جدید

اهنگ

پسرتنها - فلی بازدید : 36 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (1)

 

بی تو وعده بهشت را هم نمیخواهم...
نبودنت شروع وعده های تلخ خداست...
میگویند آرزوی قشنگیست رد پای من و تو بر دشت پوشیده از برف،اما من...
به همان جاده ی خاكىِ خالی از برف نیز راضی ام فقط تو در كنارم باش.
چشمانت...
مهر باطلی بود بر تمامی آیاتی که
رخ تو را از من منع می کرد
نازنینم.
یه روز تشنه بودی واسه دیدنم کی امد که قلبت ازم سیر شد
دقیقا زمانی که وقتش نبود من دلگیر شدم تو دلت گیر شد
به حرمت رفاقت هیسسسسسسسس
عشقم تو بغل رفیقم خوابش برده
چشمهایت که عامل ویرانی من ند
حتی برایم یک قطره گریه نمی کنند . . . . . .
ان چشم های ابی دریاییت هنوز یک قطره گریه نیز برایم نمی کنند
این پیام فقط یک یاد آوری است !!!
...... خیلی دوستت دارم ......
من دفتری پر از غزلم . . . . .
از ترانه ام . . . . . . .
لبهایت عاشقانه هجایم نمی کند
به باران میمانی ...
گاه و بی گاه و بی اجازه ،
خیالت بر من میبارد
و من خیس خیس از تو ...
دنبال هیچ سرپناهی نمیگردم ...
دوست داشتنت در من بی انتهاست .
وقتى حالت خوب نیست و دارى قدم میزنى ،
رسیدن انصاف نیست
با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم
چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !!!
اینطوری که تو منو دوست داری...
به من قول بده... تو هرگز منو ترک نمی کنی.......
حالم از این شهر به هم می خورد
کـار دل این است که غم می خورد
بـــاورِ مــن نیسـت کــه ایـن روزهــا
زنـدگـی ام بـی تــو رقـم مـی خورد
وقتی که رفته ای خاطراتت را میفرستی
میان تنهایی و دلتنگی رویاهایم سرک بکشد که چه ..؟!!!!
زبان دل مرا هیچکس جز دل تو نمیفهمد،
بیا ....
بیا که بی وجود تو،
 من لال شده ام!!!
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پرستو در تاریخ 1392/10/13 و 18:00 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیز منتظر حضور سبز شما هستیم

کسب درامد ویژه برای شما


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بی تو هر شب عاشقی بارانی ام/لاله پژمرده و زندانی ام بی تو در کنج همه دلواپسی/بی تو من آغاز یک ویرانی ام ******************** در مرام ما اسیران عاشقی رسمی ندارد/دوستی را می پرستیم چون که پایانی ندارد **************
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 1,034
  • کدهای اختصاصی