loading...
هم خونه
خدایا کی میشه ما دو تا شیم...

تصاویری فوق العاده از لحظات تنهایی دختران عاشق

اس ام اس

اس ام اس های عاشقانه جدید

اهنگ

پسرتنها - فلی بازدید : 18 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (1)
دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام چقدر زود رفت

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام چقدر زود رفت

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و احساسی رضا شیری به نام چقدر زود رفت با بالا ترین کیفیت
ترانه : حمید فریزند ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : مسعود جهانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید رضا شیری به نام چقدر زود رفت :

کسی که حواسش به من بود رفت

چه دیر امد اما چقدر زود رفت

تا فهمید اگه دور باشم ازش

دل عاشقم میشه نابود رفت

“هنوز چشم به راشم نگام به دره

همه جای خونه گل پرپره

تا هر جور صدایی تو کوچه میاد

دل من منو سمت در می بره”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام چقدر زود رفت

♫♫♫♫♫♫

همش با خودم میگم اشب میاد

داره دیر میشه باید آماده.شم

ولی اون نمیفهمه حالمو

نمی دونه اینجا چقدر یادشم

“هنوز چشم به راشم نگام به دره

همه جای خونه گل پرپره

تا هر جور صدایی تو کوچه میاد

دل من منو سمت در می بره”(دو بار)

MP3 – 320

Reza Shiri – Cheghadr Zod Raft

MP3 – 128

Reza Shiri – Cheghadr Zod Raft


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فلاکت در تاریخ 1392/10/11 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

وقت کردی یه سری هم به من بزن


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بی تو هر شب عاشقی بارانی ام/لاله پژمرده و زندانی ام بی تو در کنج همه دلواپسی/بی تو من آغاز یک ویرانی ام ******************** در مرام ما اسیران عاشقی رسمی ندارد/دوستی را می پرستیم چون که پایانی ندارد **************
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 64
  • بازدید کلی : 1,037
  • کدهای اختصاصی